Waarneembemiddeling.nl

Anw-diensten en overige vacatures op de huisartsenpost

Voor de invulling van de diensten op je huisartsenpost ben je afhankelijk van de huisartsen in jouw regio. Veelal worden de dienstenroosters via hagro’s uitgezet en regelen de huisartsen onderling de invulling of ruiling van de verschillende diensten. De diensten op je post zijn een extra belasting voor de huisartsen. Eén die er nu eenmaal bij hoort, maar niet altijd uitkomt. Vaak zien we dan ook dat huisartsen vrij veel diensten willen ruilen of willen verkopen aan een waarnemend huisarts. Een heel geregel waar ze meestal niet op zitten te wachten. En ondertussen heeft de huisartsenpost niet altijd de garantie dat het ook écht in orde is. Dat lossen wij op.

Wil je zelf ANW-diensten aanbieden op onze website?

Via ons platform kun je – óók als huisartsenpost – zelf ANW-diensten aanbieden. Deze diensten zijn vervolgens alleen zichtbaar voor geaccepteerde waarnemers. Dit gaat als volgt:

      • Vul de dienstdatum, de dienstcode en het tarief in
      • Stuur de openstaande dienst naar alle geaccepteerde waarnemers
      • Controleer de geldigheid van de documenten van de waarnemer
      • Zet de afspraken met deze waarnemer op papier middels een digitale overeenkomst
      • Betaal de factuur van de waarnemer

 

Een stap voor stap beschrijving van het aanbieden van anw-diensten op onze website vind je in onze online kennisbank.

Wil je hulp bij het uitbesteden van anw-diensten?

Het vinden van een waarnemer via ons platform is weliswaar zo gemakkelijk mogelijk gemaakt, maar toch gaat er nog steeds veel tijd zitten in het regelwerk er omheen. Wij kunnen hierbij ondersteunen. De meeste huisartsenposten zetten regelmatig ad hoc een ANW-dienst bij ons uit. Maar wij helpen huisartsenposten ook structureel bij het vinden van waarnemers voor ANW-diensten. Wij kunnen voor huisartsenposten een collectief aanbod maken. Een aanbod waarin een vast tarief wordt afgesproken voor verkoop van diensten via Waarneembemiddeling.nl. Dat biedt helderheid en gemak en bespaart tijd.

Wat doen wij dan precies?

      • Wij zetten de dienst uit
      • Wij verzorgen alle correspondentie met waarnemers
      • Wij zorgen voor overeenstemming over het tarief
      • Wij geven duidelijkheid wanneer de dienst verkocht is
      • Wij checken de BIG-registratie
      • Wij controleren de acceptatie op de post
      • Wij controleren alle vereiste documenten
      • Wij zorgen ervoor dat juridisch alles geregeld is
      • Wij communiceren de wijziging met de post
      • Wij zorgen voor de facturatie en uitbetaling

 

Meer informatie?

Neem dan contact op met Astrid Beijnon via a.beijnon@bkvgroup.eu of Eveline van den Bos via e.vandenbos@bkvgroup.eu of bel +31 888 – 22 55 88.

E-mail icon Stel een vraag