×

Om deze site goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als je onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat je akkoord bent met het plaatsen van cookies.

Adequaat dossierbeheer voor huisartsenposten

18 maart 2014

Als partner van huisartsen en huisartsenposten stelt het team van Waarneembemiddeling.nl zich ten doel om hen optimaal te ontzorgen. De meeste zorgverleners en zorgorganisaties willen uiteraard hun tijd het liefst efficiënt besteden aan patiëntenzorg. Helaas worden zij met steeds meer administratieve verplichtingen geconfronteerd. In het voldoen aan deze verplichtingen gaat dan steeds meer tijd, geld en (voor velen negatieve) energie zitten. Wij denken dat dit efficiënter en prettiger kan. Daarom willen wij huisartsen en huisartsenposten een nieuwe dienst aanbieden: 

Dossierbeheer door Waarneembemiddeling.nl

De huisartsenpost heeft èn houdt door deze service steeds van alle aangesloten waarnemers een compleet en actueel dossier. Het dossier is voor de huisartsenpost altijd toegankelijk. Al het werk dat hierbij komt kijken nemen wij van de huisartsenpost over. Wij verwachten hiermee huisartsenposten te helpen bij het maken van een kwaliteitsslag en bovendien tijd en geld te besparen. Tegelijkertijd streven wij ernaar de waarnemend huisartsen op deze wijze administratief beter te ondersteunen.

Privacy en beveilging

Deze dienst is aangemeld bij het College bescherming persoonsgegevens (CBP). De documenten en persoonsgegevens worden versleuteld en beveiligd opgeslagen en er worden dagelijks externe back-ups gemaakt. 

Meer weten?

Wilt u meer weten over een zorgeloos en adequaat dossierbeheer voor uw huisartsenpost? Wij vertellen u graag alles over de mogelijkheden. Bel dan voor het maken van een afspraak naar 0888 - 22 55 77 of stuur een mail aan onze contactpersoon voor huisartsenposten, Wendy Hilgen: w.hilgen@waarneembemiddeling.nl