×

Om deze site goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als je onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat je akkoord bent met het plaatsen van cookies.

Huisartsenpost Zoetermeer over op online dossierbeheer

03 november 2017

Online dossierbeheer betekent een enorme tijdsbesparing. Medewerkers van BKV zorgen er namelijk nu voor dat alle dossiers compleet en actueel zijn en voldoen aan de nieuwe wet- en regelgeving. Geen rondslingerende persoonlijke documenten, overvolle kasten of onoverzichtelijke situaties meer. De huisartsenpost heeft nu altijd online toegang tot de meest actuele informatie over haar waarnemers.


Inmiddels maken 13 huisartsenposten gebruik van online dossierbeheer van Waarneembemiddeling.nl, het online platform van BKV.

Meer informatie?
U vindt meer informatie over online dossierbeheer in onze online kennisbank. U kunt ons ook bereiken via info@waarneembemiddeling.nl of + 31 888 - 22 55 88.

Lees ook:

Wat zijn de voordelen van online dossierbeheer?

Veiligheid van online dossierbeheer

Hoe moet ik mijn documenten uploaden en delen?

Waar kan ik zien met wie ik mijn documenten heb gedeeld?

Waar kan ik de status van mijn dossier per post zien?