×

Om deze site goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als je onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat je akkoord bent met het plaatsen van cookies.

Huisartsenposten Nijmegen en Boxmeer beheren vanaf heden waarneemdossiers online via Waarneembemiddeling.nl

20 februari 2018

Als organisatie in de gezondheidszorg is het noodzakelijk om van alle medewerkers dossiers bij te houden, óók van flexibel inzetbare zorgprofessionals. Zelfs als je bijvoorbeeld voor een enkele dienst of een losse opdracht een zzp’er inschakelt. Je bent verplicht kopieën van verschillende documenten van hen in bezit te hebben. Een tijdrovende klus voor organisaties in de gezondheidszorg om dit allemaal te verzamelen, te controleren en compleet en actueel te houden.

Daar bieden wij een handige online oplossing voor: de module Dossierbeheer! Alle dossiers worden dan online door ons beheert.

Ook huisartsenposten Nijmegen en Boxmeer beheren deze dossiers nu online via Waarneembemiddeling.nl, het online platform van BKV. Dit betekent een enorme tijdsbesparing voor de huisartsenposten. Wij zorgen er namelijk voor dat alle dossiers compleet en actueel zijn en voldoen aan de wet- en regelgeving. Geen rondslingerende persoonlijke documenten, overvolle kasten of onoverzichtelijke situaties meer. De huisartsenpost heeft nu altijd online toegang tot de meest actuele informatie over haar waarnemers. Bovendien controleren wij ook nog eens dagelijks de BIG-status van deze waarnemers.

Wat zijn de voordelen voor organisaties?

  • Je besteedt deze administratieve taak volledig uit.
  • Een kwaliteitsslag; wij maken van een ‘bijtaak’ een hoofdzaak en controleren alles zorgvuldig op geldigheid.
  • Een geruststelling; Je kunt er van op aan dat alle dossiers altijd compleet en actueel zijn. Bij een eventuele controle door bijvoorbeeld de Belastingdienst kun je de dossiers direct overhandigen.

Wat zijn de voordelen voor de zorgprofessionals?

  • Eén centrale plek waar gegevens en documenten veilig opgeslagen zijn.
  • Altijd inzicht in hun eigen online dossier.
  • Persoonlijke documenten zwerven niet meer hier en daar rond.
  • Voldoen aan de wettelijke eisen en richtlijnen rondom het werken als flexibele zorgprofessional.

Meer informatie?

Neem dan contact op met Astrid Beijnon via a.beijnon@bkvgroup.eu of Eveline van den Bos via e.vandenbos@bkvgroup.eu of bel +31 888 - 22 55 88.