×

Om deze site goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als je onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat je akkoord bent met het plaatsen van cookies.

Online beheren van een pool flexibel inzetbare zorgprofessionals

Al jarenlang maken organisaties in de zorg gebruik van onze online module Poolbeheer. Hiermee krijgen zij grip op de registratie en inzet van flexibel inzetbare zorgprofessionals. Meer dan 80 huisartsenposten beheren bijvoorbeeld hun pools van waarnemend huisartsen via deze module. De acceptatie- en registratieprocedure verloopt volledig online, ze bieden online anw-diensten ter overname aan hun eigen pool aan én regelen onderling online de administratieve afhandeling. Eenvoudig, transparant en volledig beheersbaar.

Hoe werkt Poolbeheer precies? 

  • De zorgprofessional meldt zich online via ons platform www.waarneembemiddeling.nl bij jouw organisatie aan.
  • De zorgprofessional wordt vervolgens automatisch per mail op de hoogte gesteld van de acceptatieprocedure zoals die voor jouw organisatie geldt.
  • De zorgprofessional zorgt ervoor dat hij aan de eisen van deze procedure voldoet en uploadt de vereiste documenten in zijn profiel.
  • Als alles in orde is, zet de organisatie de zorgprofessional op de status ‘geaccepteerd’.
  • Vanaf dat moment kan de zorgprofessional reageren op het aanbod van diensten of andere opdrachten die jouw organisatie op het platform plaatst. 
  • Zodra je overeenstemming bereikt over een opdracht, kun je een online overeenkomst aanmaken en digitaal ondertekenen.

Wat zijn de voordelen voor een organisatie?

  • Centraal overzicht van flexibele zorgprofessionals die bij je organisatie willen en mogen werken.
  • Acceptatieprocedure wordt automatisch aan nieuwe toetreders tot uw pool gecommuniceerd. Je hebt daar geen omkijken naar.
  • Je hebt altijd een up-to-date overzicht van alle geaccepteerde en inzetbare zorgprofessionals.
  • NAW-gegevens van alle flexibele zorgprofessionals zijn altijd direct beschikbaar en up-to-date.
  • Je zet je opdracht eenmalig in je pool uit; dit wordt automatisch aan iedereen gemaild. Je verliest geen tijd door rondbellen en mailen. Alleen door jou geaccepteerde zorgprofessionals ontvangen dit aanbod aan opdrachten.
  • Je krijgt automatisch bericht wie dit kan en wil invullen en handelt vervolgens alles eenvoudig online af. 

Wat zijn de voordelen voor de zorgprofessional?

  • Met één druk op de knop vraagt de zorgprofessional acceptatie aan bij diverse organisaties in de gezondheidszorg. Bijvoorbeeld bij huisartsenposten, maar ook acceptatie voor onze eigen pool flexibele zorgprofessionals vragen zij via ons platform aan.
  • De zorgprofessional kan zelf de status van de acceptatieprocedure zien.
  • De zorgprofessional heeft een groter aanbod van opdrachten en krijgt inzage in alle aangeboden opdrachten vanuit de betreffende organisatie. Inzage die niet-geaccepteerden niet hebben.
  • De communicatie met opdrachtgevers verloopt eenvoudig en veilig via ons online platform.
  • De zorgprofessional kan snel en gemakkelijk facturen aanmaken met behulp van vooraf ingevulde templates en verzendt deze direct online.

Meer informatie?

Neem dan contact op met Astrid Beijnon via a.beijnon@bkvgroup.eu of Eveline van den Bos via e.vandenbos@bkvgroup.eu of bel +31 888 - 22 55 88. Je kunt ook onderstaand formulier invullen, wij nemen dan contact op!

 

Neem contact met ons op