×

Om deze site goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als je onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat je akkoord bent met het plaatsen van cookies.

Online beheren van alle dossiers van zorgprofessionals

Als organisatie in de gezondheidszorg moet je van alle medewerkers dossiers bijhouden, óók van flexibel inzetbare zorgprofessionals. Zelfs als je bijvoorbeeld voor een enkele dienst of een losse opdracht een zzp’er inschakelt. Je bent verplicht kopieën van verschillende documenten van hen in  bezit te hebben. Een tijdrovende klus voor organisaties in de gezondheidszorg om dit allemaal te verzamelen, te controleren en compleet en actueel te houden.

Daar bieden wij een handige online oplossing voor: de module Dossierbeheer! Alle dossiers worden dan online door ons beheert. Je geeft aan wat de wensen en eisen zijn en wij zorgen ervoor dat alles in orde komt en vervolgens continu up-to-date en volledig blijft. Bovendien zijn zowel jij als de zorgprofessionals gegarandeerd van een veilige opslag van hun data. Geen rondslingerende persoonlijke documenten, overvolle kasten of onoverzichtelijke situaties meer. Je hebt altijd online toegang tot de meest actuele informatie over de flexibel inzetbare zorgprofessionals. En wij controleren ook nog eens dagelijks de BIG-status van deze zorgprofessionals. Een hele zorg minder!

Hoe werkt Dossierbeheer precies?

  • Je geeft aan welke documenten en gegevens je in de dossiers opgenomen wilt hebben (bijvoorbeeld, BIG-registratie, mobiel telefoonnummer).
  • Wij leggen een online dossier aan per waarnemer. Dit dossier kun je altijd inzien.
  • Wij zorgen ervoor dat alle documenten en gegevens altijd compleet en actueel zijn.
  • Wij treden in contact met de zorgprofessionals om alles rond te krijgen en te houden.
  • Wij helpen de zorgprofessionals met het uploaden en scannen van documenten en beantwoorden hun vragen.
  • Wij controleren de geldigheid van alle documenten en toetsen dit aan de wettelijke richtlijnen. 
  • Wij controleren dagelijks de BIG-registratie.

Wat zijn de voordelen voor organisaties?

  • Een enorme tijdsbesparing; Je besteedt deze administratieve taak volledig uit.
  • Een kwaliteitsslag; wij maken van een ‘bijtaak’ een hoofdzaak en controleren alles zorgvuldig op geldigheid.
  • Een geruststelling; Je kunt er van op aan dat alle dossiers altijd compleet en actueel zijn. Bij een eventuele controle door bijvoorbeeld de Belastingdienst kun je de dossiers direct overhandigen.

Wat zijn de voordelen voor de zorgprofessionals?

  • Eén centrale plek waar hun gegevens en documenten veilig opgeslagen zijn.
  • Altijd inzicht in hun eigen online dossier.
  • Persoonlijke documenten zwerven niet meer hier en daar rond.
  • Voldoen aan de wettelijke eisen en richtlijnen rondom het werken als flexibele zorgprofessional

Meer informatie?

Neem dan contact op met Astrid Beijnon via a.beijnon@bkvgroup.eu of Eveline van den Bos via e.vandenbos@bkvgroup.eu of bel +31 888 - 22 55 88. Je kunt ook onderstaand formulier invullen, wij nemen dan contact op!

Neem contact met ons op