Speciaal ontworpen om de huisartsenpost te ontlasten op administratief gebied: dossierbeheer. Een handige tool om dossiers van waarnemend huisartsen te beheren: online én veilig. Niet langer verlopen certificaten printen, ondertekenen, scannen, kopiëren of per post versturen. Niemand zit te wachten op veel administratie, en zeker niet op onbevoegde en/of onbekwame zorgprofessionals.
Hoe het werkt?
Heel gemakkelijk: als huisartsenpost geef jij aan welke documenten vereist zijn om als waarnemer op jouw locatie te kunnen werken. De waarnemend huisarts zorgt dat deze in zijn/haar online dossier worden geüpload en deelt deze vervolgens met jou. Wij beoordelen de geldigheid en houden deze actueel voor je. Onze BIG-check controleert iedere nacht het BIG-register op eventuele aantekeningen / schrappingen. Ook voeren we een eenmalige persoonlijke identificatie uit, die noodzakelijk is vanuit de vergewisplicht binnen de Wkkgz.
Kortom: met dossierbeheer ben je als huisartsenpost gegarandeerd van een dossier dat Wkkgz- en Wet DBA-proof is.
Alle voordelen op een rij
Neem contact met Waarneembemiddeling.nl op.
Heb je een vraag of opmerking? Vul dan bijgaand formulier in, zodat wij je persoonlijk verder kunnen helpen.
Bellen kan natuurlijk ook:
+31 888 – 22 55 77.
Adres: Claudius Prinsenlaan 132, 4818 CP Breda
E-mail: info@waarneembemiddeling.nl