Waarneembemiddeling.nl
achtergrond afbeelding

 Maatwerk MedWB

Speciaal ontworpen om de huisartsenpost te ontlasten op administratief gebied: dossierbeheer. Een handige tool om dossiers van waarnemend huisartsen te beheren: online én veilig. Niet langer verlopen certificaten printen, ondertekenen, scannen, kopiëren of per post versturen. Niemand zit te wachten op veel administratie, en zeker niet op onbevoegde en/of onbekwame zorgprofessionals.

Hoe het werkt?
Heel gemakkelijk: als huisartsenpost geef jij aan welke documenten vereist zijn om als waarnemer op jouw locatie te kunnen werken. De waarnemend huisarts zorgt dat deze in zijn/haar online dossier worden geüpload en deelt deze vervolgens met jou. Wij beoordelen de geldigheid en houden deze actueel voor je. Onze BIG-check controleert iedere nacht het BIG-register op eventuele aantekeningen / schrappingen. Ook voeren we een eenmalige persoonlijke identificatie uit, die noodzakelijk is vanuit de vergewisplicht binnen de Wkkgz.

Kortom: met dossierbeheer ben je als huisartsenpost  gegarandeerd van een dossier dat Wkkgz- en Wet DBA-proof is.

Alle voordelen op een rij

  • De dossiers van de waarnemend huisartsen zijn altijd actueel en juridisch in orde.
  • Om het jaar een check op antecedenten arbeidsverleden.
  • Volledig geautomatiseerd proces dus tijdsbesparing én minder kans op fouten.
  • Koppeling met het digitale rooster, waardoor roosterwijziging direct worden verwerkt.
  • Iedere nacht een BIG-check.
  • Juridische waterdichte contracten, inclusief Overeenkomst van Overdracht, die risico’s uitsluit.
  • Nooit een waarnemer zonder compleet dossier op jouw post.
  • Volledig Wkkgz-proof!

Contact

Neem contact met Waarneembemiddeling.nl op.

Heb je een vraag of opmerking? Vul dan bijgaand formulier in, zodat wij je persoonlijk verder kunnen helpen.

Bellen kan natuurlijk ook:
+31 888 – 22 55 77.

Adres: Claudius Prinsenlaan 132, 4818 CP Breda
E-mail: info@waarneembemiddeling.nl

  • Neem contact met ons op

E-mail icon Stel een vraag